19 Haziran 2014 Perşembe

Bebek arabası ile Venedik!

Herkesin merak ettiği ve gitmek istediği pek çok yer olabilir. Ben kişisel olarak daha çok Asya ve Uzak Doğu ülkelerine gitmek istiyorum ve seyahatlerimi de bu doğrultuda planlıyorum. Ancak tabi ki Avrupa'da da görülmeye değer onlarca ilginç şehir var. Bunlardan belki de en ilginç olanı ise Venedik diye düşünüyorum. Lafı fazla uzatmadan konuya geleyim. Bundan iki sene önce Venedik'i fotoğrafçı bir arkadaşım ile dolaşmış ve biraz fotoğraf çekmiştim. Aradan iki yıl geçti ve o zamanlar henüz doğmamış olan oğlum Batuhan doğdu, büyüdü ve bizimle Venedik'e geldi. Buraya kadar her şey gayet normal. Sıkıntı yaratan şey ise bir bebek arabası ile Venedik'i dolaşmak! Yaklaşık 118 adacığı birbirinden ayıran 170 kanal ve bunları birbirine bağlayan 400'den fazla köprü... İki sene önce dolaştığımda hiç ama hiç dikkatimi çekmeyen irili ufaklı bu köprülerin hepsi merdivenli... Elinizde bir bebek arabası olduğunda bir iki köprüyü geçmek pek sıkıntı yaratmayabilir. Ancak sıcak ve kalabalık birleştiğinde, her iki adımda bir köprüyle karşılaşıldığında durum hemen değişiyor. Venedik'i çocuğunuzla dolaşmak çok güzel olabilir. Ancak yaşı küçük ise ve bebek arabası kullanmanız gerekiyorsa Venedik'in ancak küçük bir kısmını gezebileceğinizi de hatırlatmak isterim.

Minik Batuhan annesi ile...
 

4 yorum:

  1. Sayin Omer Serkan Bey,
    gezen,
    yazan,
    fotoğraf ceken,
    ve gezi yazilari okuyan biri olarak ,
    merak ettiğim bir seyi sormak istiyorum..?

    zemin neden siyah..?

    siyah zemin üzerine beyaz yazi neyse de,
    mavi yazilari seçmek ve okumak oldukça zor..!!

    böyle eğlenceli ve eğitici bir site için ,
    kesinlikle zemin acik renk olmali..

    izmirden selamlar ..

    canan.
    29 06 2014



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Haklısınız siyah zemin üzerinde beyaz biraz zor okunuyor. Bu şablonun seçenekleri sanırım böyleydi ve öyle başladık zamanında...
      www.fotografbilgimerkezi.com sitemizi de okumanızı isterim. Daha kolay okuyacağınızı düşünüyorum. :)

      Sil
  2. Maskelerin şehri Venedik'te bir karnaval, bu karnavalda bir aşk hikayesi. İnsanların kendisinden bir parça bulduğu bir şehir venedik. Gezginlerin dar yollarında kaybolduğu, aşıkların kanallarında gezindiği bir şehir. Ben de aşık bir şekilde bu şehrin sokaklarında gezerken çektiğim fotoğraflar eşliğinde bir hikaye yazdım. Umarım beğenirsiniz.


    Maskelerin ardına sığınmış aşkların şehri, Venedik.

    http://orcun.baslak.com/maskelerin-ardina-siginmis-asklarin-sehri-venedik-karnavali-maske-fotografi/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Çok güzel ,uzun ve emek dolu bir yazı olmuş, teşekkürler.
    Oğlum için saatlerce araştırma yapmak zorunda kalmıştım :(
    Ben aşağıdaki siteleri önerebilirim, karşılaştırma yapmak için birebir.

    http://www.akakce.com/arama/?q=bebek+arabas%FD
    http://bebekurunleri.bebeksayfasi.com/category/15/0
    http://www.alve.com/c/177/bebek-arabasi.html?o=bebek+arabas%C4%B1

    iyi günler

    YanıtlaSil