13 Ağustos 2014 Çarşamba

Lucy’de Samsung’da başrolde...

Üç boyutlu filmlerden sıkılıp, gözlük üstüne gözlük takmak istemediğimden daha “normal” bir filme gitmek istedim. Luc Besson’un filmlerini severim. Geçtiğimiz günlerde vizyona giren ve Besson’un senaryosunu yazıp yönettiği Lucy adlı filmini de merak ediyordum. Geçen akşam bu filme gittim. 3D filmlerden uzak durduğum için bir kez daha memnun oldum. Yerimize oturup çok da uzun olmayan reklamları geçip film başladıktan 3-5 dakika sonra aksiyon başladı. Filmin başrolünü Scarlett Johansson yapıyor. Daha önce başrol için Angelina Jolie’nin de adı geçen film Tayvan’ın başkenti Taipei’de başlıyor ve Avrupa ülkelerine kadar uzanıyor. Uzun olmayan filmde başından sonuna kadar sıkı bir aksiyon ve heyecan sizi bırakmıyor. Tipik bir Luc Besson filmi olan Lucy’de gülümseme de yüzünüzden eksik olmuyor tabi…

 


Daha önce “Filmlerdeki Sponsorluklar” adı altında bir yazı kaleme almıştım. Göz atmanızı öneririm. Lucy adlı filmde de Samsung’un göze batan bir sponsorluk yaptığını görebiliyorsunuz. Filmde sık sık görülen Samsung marka cep telefonları, notebooklar, tabletler, televizyonlar, fotokopi makineleri ve yazmayı unuttuğum pek çok Samsung marka ürün filmde bolca görünüyor ve bana göre izleyicinin gözüne sokuluyor.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder