20 Mayıs 2010 Perşembe

Darüşşafakalı öğrencilerle Midyat ve Hasankeyf’teydik

Geçtiğimiz hafta sonu “Hayalden Gerçeğe” projesi kapsamında fotoğraf dersleri verdiğim Darüşşafakalı öğrencilerimle beraber Midyat ve Hasankeyf’teydik.


Midyat’ta Gazi Yatılı İlköğretim Okulu’nda, Hasankeyf’te de Atatürk İlköğretim Okulu’nda fotoğraf meraklısı öğrencilere önce fotoğraf çekmek ve çekim ipuçlarını içeren bir ders verdim. Sonrasında da Darüşşafakalı öğrencilerimizle beraber hep beraber fotoğraf çekmek için düştük yollara. Midyat ve Hasankeyf’te yaşayan öğrencilerin fotoğraf merakı ve ilgileri görülmeye değerdi. Proje devam ediyor.

Hasankeyf’te ilginç bir olay yaşadım. Buraya ne zaman giderseniz gidin çekeceğiniz konulardan birisi her zaman çocuklar olacaktır. Bundan 5 yıl önce bir fotoğraf çekimi için gittiğim Hasankeyf’te oynayan çocuklar yine fotoğraf konularımdan biri olmuştu. Atatürk İlköğretim Okulu’nda verdiğim derste de bu fotoğraflardan birkaçını çocuklarla paylaştım. İşin en ilginç tarafı ise, o fotoğrafların bir tanesinde 5 yıl önce bana poz veren çocuklardan birisi de o dersteydi! Bu herkes için büyük bir sürpriz oldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder